Nehej,

så här kan vi ju inte det längre. En blogg med knappt några inlägg är ju inte så särskilt rolig att läsa. Sen är det ju så att jag i (kortare) perioder måste krypa tillbaka och ändra om lite i prioriteringsordningen, men just nu känner jag faktiskt för att lyfta upp bloggen lite grand.
 
Det är söndageftermiddag och jag har en riktigt skön känsla i kroppen. Vi har haft besök av Clara i ett par dagar, och det har varit så himla mysigt. Klyschan om att man "växer ihop" med åren (det är ju trots allt 9 års skillnad på oss) är verkligen sann och jag trivs såi min lillasysters sällskap. Nu är hon i och för sig lämnad på flygplatsen, och det är ju lite trist, men jag fortsätter ändå att glädja mig åt de mysiga stunder vi hade tillsammans i veckan. Sen kan man ju inte annat än le när man tänker på den glädje som finns i Almas röst när hon pratar om "moster Clara".
 
Det blev annars lite omvänd "arbetsfördelning" här i dag då Daniel tog Alma till stallet på ridning. Jag är stolt över min man som dels "vågar" (även om vi ju alla vet att hästar inte är farliga!) och dels liksom går in på "mitt territorium" med Alma. Upplevelsen bllr alldeles säkert annorlunda för oss alla och det tycker jag är mysigt. Sen kan man ju i och för sig fundera på hur det kom sig att "gänget" till slist hamnade på Allerums golfbana (som ligger precis intill stallet)... Hm... :-)
 
Nu tar vi det lite lugnt här hemma och sen blir det farsdagmiddag ute på torpet med pappa. Toppen att ha pappa/morfar så nära så att man "slipper" laga middagen själv, utan vi kan fira tillsammans allihopa!  grattis till alla fantastiska pappor där ute förresten!
 
KRAM!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Blir så glad när jag ser att du har ork att skriva i din blogg, som du vet är jag en flitig läsare av den och blir så glad när där är nyheter från er. Hoppas att det blev en bra farsdag. Kram till er alla.

2013-11-10 @ 19:25:10
Postat av: Annika

JA det är roligt att läsa din blogg! Så fina tjejer ❤❤❤ och kul hade de! Kramar

2013-11-10 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0