Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Dagen D som iDag är ju ingen dag man precis har längtar efter. Att starta en ny behandling, som jag av olika anledningar fruktat i flera år, men samtidigt anat att en dag skulle den komma. 
Det var dagen jag skulle börja ta cellgiftet Taxol, det som är en väldigt bra behandling men också en behandling man ofta tappar håret av....
Uppladdningen var trots allt ganska optimal skulle jag vilja säga med allt ifrån denna härliga helg vi haft, den inköpta peruken, en snygg (sista? 😢) toning i håret och en bokning tillsammans med min psykolog. 
Men så ringer min behandlingssköterska. Jag har för dåliga blodvärden för behandling. Väldigt dubbelt. Man både vill och inte vill göra detta så klart!
Hur som helst så var värdena så dåliga så allt jag fick i droppåsarna idag var blod. Inte mycket att göra åt mer än att hoppas att kroppen repar sig i veckan och så får vi ta nya tag. 
Fördelen är att det förhoppningsvis finns lite mer energi över till helgens kommande besök! ❤️

STOR KRAM till er alla och tack för all omtanke!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Inte roligt när det inte blir som man tänkt sig. Det var kanske en mening med det, så att du kan njuta av helgen med dina vänner. Du är en positiv kämpe. Kram till er alla tre

2013-11-21 @ 09:46:29
Postat av: Kerstin Sjöblom

Nu blev det lite väl mycket. När jag tryckte på kommentar hände inget sedan hände det väldigt mycket.

Svar: Tack för omtanken som vanligt Kerstin. Jag og bort de andra fyra… :-)
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-11-21 @ 09:51:50
Postat av: Unni

Vad jobbigt att ha laddat så mycket och så blir det ..... Ingenting. Hoppas du kommer att må bättre av blodet så de kan börja kriget i nästa vecka.

2013-11-21 @ 19:46:03
Postat av: Mille

Life is a rollercoaster. We just gonna ride it gumman.
Tänker på dig! Nu laddar vi inför nästa vecka. Puss älskade vän ❤️❤️

2013-11-21 @ 22:39:33
Postat av: eVDeN eVE NakLiYAT

Wow, this paragraph is pleasant, my younger sister is analyzing such things, thus I am going
to let know her.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0