Så mycket kärlek ❤

Åh vilken mysig helg vi har haft.
"Moster Clara och Johan" har varit på besök och det gillar vi allihopa. Det har varit en lugn och skön helg där vi ändå både hunnit med ett simhallsbesök och dryga 30 km i skidspår (ni får gissa vem som gjorde vad!).

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser hur mycket min lillasyster och min dotter tycker om varandra. Det är så ärligt och genuint. Alma har varit så lycklig hela helgen men var verkligen helt förstörd när Clara och Johan skulle åka igår. (Hon har kanske även ärvt mitt känslomässiga sätt att hantera separation... 😥)
Alma har verkligen världens finaste gudföräldrar ❤.


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Så skönt med lugna och mysiga helger. Tänker på er och njuter att ni har kommit in i er fina hus. Kram

2013-02-11 @ 11:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0