Begravning

Allt är så overkligt att jag fortfarande inte förstår att jag står mitt i alltihop. För ett halvår sen var vi i slutet av våra förberedelser inför bröllopet, nu är det en begravning som ska planeras, helt absurt.

Begravningsgudstjänsten kommer att äga rum i Mölle kapell tisdagen den 7e januari kl 13:00. Efter akten bjuder vi in till minnesstund på restaurang Bryggan i Höganäs. Anmälan om deltagande vid minnesstunden görs till Karlbergs Begravningsbyrå tel 042-340089 senast den 3 januari. Ge gärna ett bidrag till Cancerfonden tel 020-595959.

Jag skulle uppskatta om ni skrev några rader om Anna. Hur ni kände Anna, vad ni hittade på ihop och vad ni uppskattade hos Anna. Detta för att Alma senare i livet ska kunna läsa och förstå vilken fantastisk mamma hon hade. Ni kan skicka det via mejl ([email protected]), via post (Nymbergs väg 6, 26333 Höganäs) eller lämna det till mig vid något tillfälle.

En älskling är saknad, som tur är har jag en kvar som fortfarande fyller mina dagar med glädje och kärlek. Dessutom har jag fantastiska vänner och familj som ger mig trygghet och hopp om framtiden. Tack för att ni finns.

/Daniel

Kommentarer
Postat av: Ika

Jag ska skriva om Anna, en fantastisk mamma! Du kommer att få det sen. Många kramar till Alma och dig <3

2013-12-23 @ 20:37:34
Postat av: Li Fernstedt

Daniel! Vad stark du är. Tänker på er. Hör av dig om jag kan göra något. Jag skriver gärna om Anna. Kramar Li

2013-12-24 @ 22:15:58
URL: http://lifernstedt.se
Postat av: Maria

All min kraft till dig, Alma och resten av familjen och nära vänner runt Anna. Tack för du orkade uppdatera oss om begravningen. Återkommer gärna med min och Annas historia.

2014-01-01 @ 20:52:18
Postat av: pia

Hej Daniel och Alma!
Jag tänker ofta på Anna och det är svårt att samla ihop sina tankar. Hade själv tänkt skriva till dig om hur jag uppfattade din fina fru och Almas fina mamma. Anna var en sån speciell person som berörde alla djupt i hjärtat. Återkommer med mina tankar till er!
Många kramar
Pia

2014-01-31 @ 11:30:30
Postat av: Sara Aspengren

Hej Daniel! Ida berättade härom veckan vad som har hänt i din familj och jag kan inte sluta tänka på dej. Skickar så många styrkekramar som jag någonsin kan.

2014-03-12 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0